Hotel La Perla

3.0-stjernet overnatningssted
Hotel med gratis morgenmad og døgnåben reception i Al Hoceima

Vælg datoer for at se priser

Dine nuværende måneder er December 2024 og January 2025.
December 2024
Januar 2025

Billedgalleri for Hotel La Perla

Lobby
Der serveres frokost, aftensmad og internationale retter
Værelse til 4 personer | Premium-sengetøj, pengeskab på værelset, skrivebord
Dobbeltværelse | Opholdsområde | Fladskærms-tv
Lobby

Anmeldelser

8,0 ud af 10.

Rigtig godt

Populære faciliteter

  • Roomservice
  • Vaskeri
  • Morgenmad inkluderet
  • Døgnåben reception
  • Rengøring
  • Aircondition

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 5 ud af 5 værelser

Standardenkeltværelse

Højdepunkter

Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Satellit-tv
Pengeskab på værelset
  • 15 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 1 person
  • 1 dobbeltseng

Dobbeltværelse

Højdepunkter

Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Satellit-tv
Pengeskab på værelset
  • 15 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 dobbeltseng

Værelse til 4 personer

Højdepunkter

Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Bidet
Privat badeværelse
Brusehoved med spredningseffekt
  • 30 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 4 personer
  • 1 dobbeltseng ELLER 2 enkeltsenge

Superior-dobbeltværelse

Højdepunkter

Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Satellit-tv
Pengeskab på værelset
  • 18 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 dobbeltseng

Junior-suite

Højdepunkter

Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Privat badeværelse
Satellit-tv
Pengeskab på værelset
  • 25 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 dobbeltseng og 1 enkeltseng

Lignende overnatningssteder

Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
Av Tarik Ibnou Ziyad, Al Hoceima, 32000

Hvad ligger i nærheden?

  • Mimoun El Arssi-stadionet - 1 min. gang - 0.1 km
  • Al Hoceïmas lystbådehavn - 12 min. gang - 1.0 km
  • Quemado-stranden - 15 min. gang - 1.3 km

Sådan kommer du rundt

  • Al Hoceima (AHU-Charif Al Idrissi) - 19 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Aiman Jet Park - ‬4 min. kørsel
  • ‪Espace Miramar - ‬9 min. gang
  • ‪Café Restaurant Basilic - ‬4 min. gang
  • ‪Villa florido - ‬12 min. gang
  • ‪Palms - ‬3 min. kørsel

Om overnatningsstedet

Hotel La Perla

Højdepunkter på overnatningsstedet
Hos Hotel La Perla kan du se frem til gratis morgenmadsbuffet, en kaffebar/café og vaskerifaciliteter. Stedets restaurant med internationale retter, La Perla, byder på frokost og middag. Gæster kan nyde godt af gratis Wi-Fi på værelset.
Yderligere fordele inkluderer:
  • Gratis selvstændig parkering
  • Hurtig udtjekning, hurtig indtjekning og en flersproget medarbejderstab
  • Concierge-tjenester, en festsal og en døgnåben reception
Værelsesfaciliteter
Alle værelser hos Hotel La Perla har fordele som premium-sengetøj og aircondition plus faciliteter som gratis Wi-Fi og pengeskabe.
Andre faciliteter tæller:
  • Badeværelser med badekar eller brusere og gratis toiletartikler
  • Fladskærms-tv med satellitkanaler
  • Køleskabe, daglig rengøring og skriveborde

Sprog

Arabisk, hollandsk, engelsk, fransk og spansk

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Gratis selvstændig parkering på stedet

Mad og drikke

  • Gratis morgenmadsbuffet tilbydes hver dag fra kl. 07.00 til kl. 11.00
  • En kaffebar/café
  • En restaurant

Restauranter på stedet

  • La Perla

Familievenlige faciliteter

  • Køleskab på værelset
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Concierge-tjenester
  • Flersproget medarbejderstab
  • Rengøring (dagligt)

Forretningstjenester

  • Mødelokale

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Elevator
  • Handicapvenlig rute

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Mørklægningsgardiner
  • Premium-sengelinned

Badeværelse

  • Badekar eller brusekabine
  • Gratis toiletartikler
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • Fladskærms-tv med satellitkanaler

Mad og drikke

  • Køleskab
  • Roomservice

Andet

  • Aircondition (klimakontrolleret)
  • Pengeskab
  • Skrivebord
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning starter kl. 13.00
Huritg indtjekning er tilgængelig
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00
Hurtig udtjekning er tilgængelig

Særlige indtjekningsinstruktioner

Personalet tager imod gæster ved ankomst

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Ekstrasenge er ikke tilgængelige
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige

Vigtige oplysninger

Gebyrer

Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:

  • Byen pålægger en skat: 13.20 MAD pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 12 år.

Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kontanter

Vi bør nævne

Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Der serveres ikke alkohol på dette overnatningssted

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Perla Al Hoceima
Perla Hotel Al Hoceima
Hotel Perla Al Hoceima
Hotel La Perla Hotel
Hotel La Perla Al Hoceima
Hotel La Perla Hotel Al Hoceima

Ofte stillede spørgsmål

Er Hotel La Perla et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos Hotel La Perla?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på Hotel La Perla?

Indtjekning starter kl. 13.00.

Hvornår er udtjekning på Hotel La Perla?

Udtjekning er kl. 12.00.

Hvor ligger Hotel La Perla?

Dette hotel ligger tæt på stranden, kun 15 minutters gang fra Mimoun El Arssi-stadionet og Al Hoceïmas lystbådehavn. Derudover ligger Quemado-stranden 1,3 km derfra.

Anmeldelser af Hotel La Perla

Anmeldelser

8,0

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 4 af i alt 17 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 8 af i alt 17 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 5 af i alt 17 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 0 af i alt 17 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 17 anmeldelser" "

8,4/10

Rengøring

8,0/10

Service og personale

6,0/10

Faciliteter

8,4/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Paloma

Overnattede 2 nætter i november 2020

10/10 Fremragende

Luis

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Recomendable para visitar la ciudad.
Un hotel moderno, en pleno centro, con camas muy comodas, televisión y una cafeteria con desayuno bueno....y bastante cerca del puerto.
Overnattede 1 nat i oktober 2020

8/10 Udmærket

Luis

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Un hotel muy agradable
Hotel muy nuevo, en pleno centro, con habitaciones muy espaciosas y una cama muy cómoda. Desyuno correcto. Con el precio de la oferta, la relación calidad-precio es muy buena...sin ella, sería caro.
Overnattede 1 nat i oktober 2020

6/10 Okay

Coronavirustrvl, USA traveler

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The hotel room was filthy. Dirt on the floor, dirty shower area. There were minimal towels. Staff was friendly and very helpful. We arrived late and they went above and beyond for us to order dinner in our room since the restaurant was closing in 10 minutes. Breakfast was good, again very kind. The location is rough, lots of aggressive beggars but there was a man outside to help out with them and parking as that was challenging also. Lounge was nice.
Overnattede 1 nat i marts 2020

8/10 Udmærket

BOUIHI

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2020

8/10 Udmærket

Fouad

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hôtel en bon état récemment rénové, bon emplacement. Par contre petit déjuger pas terrible, personnel du café pas qualifié.
Overnattede 1 nat i december 2019

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
Synes ikke om: Rengøring
Beaucoup de bruit serviette de bain dechiree petit dejeuner infernal Rien de bien Ville peu agreable
Overnattede 1 nat i april 2019

10/10 Fremragende

Dirk

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Preiswert, da alles im besten Zustand!
Hotel im besten Zustand, großes Zimmer, komfortables Bett, Super-Badezimmer, alles topfit! Frühstück hingegen karg.
Overnattede 2 nætter i oktober 2018

8/10 Udmærket

rien, casa

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
bien
bonne
Overnattede 1 nat i august 2017

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
TRES BIEN
TRES BIEN

8/10 Udmærket

Chaoui

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Impecable , le petit dejeuner a ameliorer , des madeleine industriels et du café filtre pas terible , le ptdj est a améliorer pour que se soit parfait . Merci

10/10 Fremragende

SALOUA

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super
Hotel et chambre très propre. Accueil agréable. Très bien situé, proche du front de mer et du centre.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Tranquila muy bien situado
Es un hotel que en Marruecos la relación calidad precio es bastante buena la habitación era amplia y la limpieza estaba bien

6/10 Okay

Omar, Soissons

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bien agréable
Accueil très professionnel et agréable

8/10 Udmærket

Helene, la Baule

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hôtel bien situé "Parking gratuit"
hôtel bien situé parking gratuit cette information n'est pas juste car il n’a pas de parking mais un stationnement dans la rue seulement. Une chose peut vous arriver que la carte pour ouvrir la porte de la chambre peut se démagnétiser. Si non la route par Taza est à déconseiller si vous arrivez du sud du Maroc route impraticable que des pistes et il y a un peu d'arnaque. méfiez vous.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tophotel met alle voorzieningen
Tophotel met alle voorzieningen die je nodig zou kunnen hebben. Winkels en restaurants op een steenworp afstand. Nadeel kan wel zijn dat je in de avond wat van de muziek mee krijgt van het plein. Maar het valt reuze mee.

6/10 Okay

FRANK JHONATAN, Madrid-ESP / Lima-PERU

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
NECESITAMOS PERSONAL MAS CUALIFICADO Y PROFESIONAL
Tengo que destacar el profesionalismo, entendimiento y adaptación de la SEÑORITA DE RECEPCIÓN y entiendo que es el JEFE DE RESTAURANTE DEL HOTEL, ambas personas me ofrecieron un trato exquisito y su preocupación por mi estancia fue ejemplar, todo lo contrario a lo percibido por el resto de personal de la recepción y quizá en la organización del buffet de desayuno (Eso no es un buffet, un buffet se repone constantemente, sólo 2 pasteles, zumo y café no es ni siquiera un desayuno, independientemente de la hora en que bajamos a desayunar) en algunos de los camareros. HAY QUE MEJORAR BASTANTE LA PRESENTACIÓN DEL BUFFET DE DESAYUNO Y TRABAJAR LA PRESENTACIÓN DE ALGUNOS MIEMBROS DEL EQUIPO.