2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
Rejste med partner
15. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Rengøring ok
Faciliteter på hotellet ok.
Hotellet var langtfra booked op, alligevel fik vi nok det værste værelse på hotellet rum 516 Lige udenfor vinduet var der 3 store udluftnings kanaler som larmede 24/7 vi måtte sove med ørepropper. vi fik tilbudt et andet værelse dagen efter, men med den korte tid vi var der gad vi simpelthen ikke at flytte rum så sent. Men at vi fik et så dårligt rum fra starten, selvom der var masser af rum, fortæller hvor dårlig behandling vi fik. Alle hoteller har nogle rum som IKKE er gode, men dem burde man først give ud til kunder, når alt andet var booket, og vel og mærket efter man havde fortalt om de gener man vil være udsat for. Tro mig, hotellet viste ganske udmærket at det var et dårligt rum.
Anden aften gik vi i baren, ikke mange kunder, og vi fik anvist en plads, derefter skete der ikke mere. Der kom mange nye kunder som blev betjent, men ikke os, efter ca 40 minutter gik vi igen uden overhovedet at blive serviceret.
Vi havde booket for 3 nætter, men skulle kun bruge 2. Vi skulle først flyve over midnat, og valgte at betale for den 3 overnatning så vi kunne beholde vores værelse så længe som muligt. Det betød at hotellet mente at de ikke burdet gøre vores værelse rent dag 3 når vi alligevel check ud senere samme dag, hvad er totalt dårlig service da vi HAVDE betalt for 3 overnatninger, vi fik vores rum rengjort men ikke uden sure miner. Dette hotel er ikke 5 stjerner værd, vi har fået beder service på 3 stjernet hoteller gennem tiden
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i september 2019