VELKOMMEN TIL TANCOR RESIDENTIAL SUITES
Vi håber, at du vil nyde dit ophold på Tancor Residential Suites, og at du fortsat vil være hos os, når du besøger Cebu. Vi vil gøre hvert ophold behageligt, behageligt og tilfredsstillende for dig.
Læs følgende politikker og retningslinjer for at gøre dit ophold mere komfortabelt med os.
Når du booker, skal du kontakte ejeren med hensyn til din check-in tid og bekræfte. Efter hvilken bekræftelse er indstillet, skal du tjekke ind på kontoret.
Reception / kontor: Kontoret er åbent fra mandag til lørdag kl. m. indtil 5:00 s. m. Der vil dog altid være nogen til at hjælpe dine behov, især i nødsituationer. Dial nr. 1 i intercom-enhederne, der kan findes på gange i hver etage. Vores personale tager højde for dine behov så hurtigt som muligt. Der kan være tilfælde, hvor vores personale måske ikke har svaret eller løsningen på dine bekymringer. I disse tilfælde skal du lægge en besked eller besøge kontoret den næste arbejdsdag mellem kl. m. til 5:00 s. m.
Medbring venligst identifikation, da vi tjekker dette under indtjekning.
Hvis du tjekker søndag, skal du komme til kontoret inden mandag og medbringe din identifikation.
Når du har fået dit nøglekort og gå op til dit værelse for at blive frisk, kan du tænde for vandvarmeren ved at tænde for den grønne knap øverst på varmeren, dette kan være placeret bagpå (hvor skiven befinder sig).
For at tænde for køleskabet skal du vende på den lille afbryder inde i køleskabet, og køleskabet tændes.
Til rengøring udføres det hver anden dag og påfyldning af toiletartikler (f.eks. Toiletpapir, håndklæder, tandbørste) gives også denne gang efter anmodning.
Vær opmærksom på, at anmodninger og anliggender kun skal ske inden kl. 8-17. Under dit ophold.
Gå til kontoret for at give dit nøglekort under kassen. På søndage skal du overlade dit nøglekort til vagten.
Sikkerhed: Af hensyn til sikkerhed og sikkerhed skal du altid holde alle døre på enheden låst på alle tidspunkter, da Tancor ikke er ansvarlig for tab indeni enhederne. Gæster er ansvarlige for alle hans / hendes personlige ejendele inde i hans / hendes respektive enhed. Tab af genstande eller varer skal rapporteres inden for 24 timer for at yde hjælp. Gæsternes besøgende skal registrere sig i Sikkerhedsgardens logbog. Vi kræver din bekræftelse, før vi tillader dem at komme ind i lokalerne.
Renlighed: Oprethold renhed og orden på alle tidspunkter. Undgå at kaste affald uden for vinduet. Ingen spytte noget sted. Tidsplan for indsamling af skrald er dagligt fra kl. 07.00 til 17.00. Gratis rengøring for hver enhed er planlagt en gang om ugen. For ikke-planlagt rengøring opkræves P100. 00 pr rengøring. Gæst eller en af hans / hendes repræsentanter skal være til stede under rengøringen af enheden. I mangel af gæst / er eller repræsentant / er skal et kontorpersonale føre tilsyn eller gæst / kolleger skal informere kontoret og give tilladelse. Papirkurv værelser er bekvemt placeret i underetagen i hver bygning.
Rygningsområde: Særlige rygerområder findes i underetagen. Vejled dig venligst.
Rolighed: Fredelig, rolig og fredfyldt atmosfære skal overholdes i de lejede lokaler samt i fællesarealerne i beboelsessuiterne. Gæster er forbudt at lave høj lyd, såsom råb, højt talende, irriterende lyde, der er bragt ved at spille højt radio og tv og andre former for støj, der kan forstyrre fred i lokalerne.
Swimmingpool og fitnesscenter: Gymnastiksalen og swimmingpoolen er en gratis facilitet, der tilbydes beboere. De regler, der er offentliggjort i området, skal overholdes for din sikkerhed. Plan: Åbner 6:00 a. m. indtil 7:00 s. m. For hjælp kan du ringe nr. 1 (fra 8 til 17:00) eller nr. 5 (17:00 til 07:00), og vores personale overholder dine behov hurtigst muligt. Bemærk: Børn er ikke tilladt i gymnastiksalen og poolområdet uden tilsyn med voksne.
Mistet og skader: Mistet nøgle debiteres P500 hver for LESSOR kan ikke kopiere typen af nøgle; en ny dørknap er nødvendig for at udskifte den gamle. Skader på nogen af møblerne, der leveres i hver enhed på grund af forkert brug / fejlbehæftelse og skødesløshed, vil blive opkrævet i overensstemmelse hermed.
Nød: I tilfælde af nødsituationer må du ikke bruge elevatoren. Individuel brandudgangsdør er placeret i slutningen af hver enhed eller gang.
Andre regler: Ved indtjekning kræver vi, at du præsenterer dit pas til vores reception eller sikkerhedsvagt, for sen indtjekning, for bekræftelse af din reservation. Vi vil vedhæfte WiFi-adgangskoden på nøglen til dit værelse, eller et personale giver dig også WiFi-adgangskoden. Hvis du mister eller ikke har modtaget nogen adgangskode, kan du også kontakte vores personale for at få adgangskoden. Vores intercom er placeret lige uden for dit værelse, i midten af gangen. Du kan ringe til kontoret, hvis du er bekymret eller har brug for hjælp. Du kan også ringe til vagten, hvis du vil anmode om taxaer. Værelserne er udstyret med envejsintercom. Dette er for vagterne at informere dig om de taxaer, du har anmodet om, er ankommet.
Vi håber, du får et behageligt ophold hos os!