HARRIS Hotel & Conventions Bekasi
Dette hotel med forbindelse til et shoppingcenter i Bekasi tilbyder en spa med fuld service
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for HARRIS Hotel & Conventions Bekasi
Anmeldelser
8,2 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Prisen er 308 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
15. nov. - 16. nov.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse (HARRIS Unique)
Værelse (HARRIS Unique)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
LED-tv
Dagseng
Badekåber
Privat badeværelse
Elkedel
Gratis mineralvand på flaske
Indlæs alle billeder af Værelse (HARRIS)
Værelse (HARRIS)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
LED-tv
Dagseng
Privat badeværelse
Elkedel
Gratis mineralvand på flaske
Minibar
Lignende overnatningssteder
Horison Ultima Bekasi
Horison Ultima Bekasi
Pool
Børnepool
Parkering inkluderet
Gratis Wi-Fi
7.8 ud af 10, Godt, (60)
Prisen er 291 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
9. nov. - 10. nov.
Om området
Jalan Raya Bulevard Ahmad Yani Blok.M, Bekasi, West Java, 17142
Om overnatningsstedet
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 130000 IDR pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Dette overnatningssted har bekræftet, at det følger retningslinjerne for rengøring og desinfektion i henhold til Ascott Cares (Ascott Limited)
Vi bør nævne
Reservationer er påkrævet for spabehandlinger. Reservationer kan foretages ved at kontakte overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HARRIS Hotel Conventions Bekasi
HARRIS Hotel Conventions
HARRIS Conventions Bekasi
HARRIS Conventions
Harris & Conventions Bekasi
HARRIS Hotel & Conventions Bekasi Hotel
HARRIS Hotel & Conventions Bekasi Bekasi
HARRIS Hotel & Conventions Bekasi Hotel Bekasi
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af HARRIS Hotel & Conventions Bekasi
Anmeldelser
8,2
Alletiders
8,6/10
Rengøring
8,2/10
Service og personale
7,6/10
Faciliteter
8,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
6,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
11. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i september 2024
8/10 Udmærket
Jase P
8. jun. 2024
Jase P
Overnattede 3 nætter i juni 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
12. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
フロントが混む
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i april 2024
8/10 Udmærket
WAH PENG
Forretningsrejsende
26. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
WAH PENG
Overnattede 4 nætter i april 2024
10/10 Fremragende
Wanda
Rejste med familie
12. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wanda
Overnattede 2 nætter i april 2024
10/10 Fremragende
Guillermo G
21. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Guillermo G
Overnattede 28 nætter i februar 2024
10/10 Fremragende
CHIEN-CHIAO
Forretningsrejsende
5. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
CHIEN-CHIAO
Overnattede 5 nætter i november 2023
8/10 Udmærket
TZULING
Forretningsrejsende
31. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
TZULING
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
4/10 Dårligt
Johnson
Forretningsrejsende
11. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Noise
Johnson
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
8/10 Udmærket
Muhammad
24. sep. 2023
Muhammad
Overnattede 8 nætter i september 2023
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
20. sep. 2023
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2023
8/10 Udmærket
Lai Kit
Rejste med partner, Forretningsrejsende
14. sep. 2023
Synes godt om: Service og personale
Lai Kit
Overnattede 1 nat i september 2023
8/10 Udmærket
Sng
21. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sng
Overnattede 10 nætter i juli 2023
10/10 Fremragende
Quintinne
5. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Quintinne
Overnattede 9 nætter i juni 2023
8/10 Udmærket
Maurits, brussel
3. jul. 2023
Synes godt om: Service og personale
Maurits
Overnattede 1 nat i juni 2023
8/10 Udmærket
graeme
14. mar. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
graeme
Overnattede 16 nætter i februar 2023
6/10 Okay
Jeremy
Forretningsrejsende
12. mar. 2023
Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
Jeremy
Overnattede 1 nat i marts 2023
10/10 Fremragende
Shazryl E
Rejste i en gruppe
1. dec. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Shazryl E
Overnattede 1 nat i november 2022
2/10 Forfærdeligt
Brian
Forretningsrejsende
15. sep. 2022
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Brian
Overnattede 1 nat i september 2022
2/10 Forfærdeligt
Philippe
7. sep. 2022
Philippe
Overnattede 1 nat i september 2022
10/10 Fremragende
Sokol
30. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sokol
Overnattede 24 nætter i august 2022
6/10 Okay
Cindy
31. jul. 2022
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter
Cindy
Overnattede 2 nætter i juli 2022
10/10 Fremragende
Shinya, SETAGAYA KU
12. jul. 2022
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Shinya
Overnattede 1 nat i juli 2022
6/10 Okay
Tomoyuki
Forretningsrejsende
10. jul. 2022
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
非衛生的で不親切なホテル
Tomoyuki
Overnattede 3 nætter i juli 2022
8/10 Udmærket
shigenobu, koube
Forretningsrejsende
13. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
shigenobu
Overnattede 2 nætter i november 2021