Resinda Hotel Karawang, Managed by Padma Hotels
Hotel med 3 restauranter og fitnesscenter i Karawang
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Resinda Hotel Karawang, Managed by Padma Hotels
Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Prisen er 618 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
10. nov. - 11. nov.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 5 ud af 5 værelser
Indlæs alle billeder af Premier-suite
Premier-suite
Højdepunkter
Separat spiseområde
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LCD-tv
Pudemenu
Indlæs alle billeder af Executive Suite
Executive Suite
Højdepunkter
Separat spiseområde
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LCD-tv
Pudemenu
Indlæs alle billeder af Signatur-værelse med 2 enkeltsenge (Deluxe)
Signatur-værelse med 2 enkeltsenge (Deluxe)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
LCD-tv
Pudemenu
Premium-sengetøj
Badekåber
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Deluxe Grand Twin
Deluxe Grand Twin
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
LCD-tv
Pudemenu
Premium-sengetøj
Badekåber
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Deluxe Grand King
Deluxe Grand King
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
LCD-tv
Pudemenu
Premium-sengetøj
Badekåber
Privat badeværelse
Lignende overnatningssteder
Mercure Karawang
Mercure Karawang
Pool
Spa
Børnepool
Parkering inkluderet
8.0 ud af 10, Alletiders, (52)
Prisen er 255 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
24. nov. - 25. nov.
Om området
Jl. Resinda Raya No. 1 West, Karawang, West Java, 41361
Om overnatningsstedet
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 180000 IDR for voksne og 90000 IDR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 1275000 IDR pr. person (enkelt)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og sikkerhedsalarm
Vi bør nævne
Poolen er tilgængelig fra kl. 07.00 til kl. 19.00
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Resinda Managed Padma Hotels
Resinda Hotel
Resinda Karawang
Resinda
Resinda Hotel Karawang, Managed by Padma Hotels Hotel
Resinda Hotel Karawang, Managed by Padma Hotels Karawang
Resinda Hotel Karawang, Managed by Padma Hotels Hotel Karawang
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Resinda Hotel Karawang, Managed by Padma Hotels
Anmeldelser
8,8
Fremragende
9,0/10
Rengøring
9,2/10
Service og personale
9,0/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
18. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2019
8/10 Udmærket
Kim
16. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel tæt på Karawang Industrial area
Kim
Overnattede 2 nætter i januar 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
26. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i juni 2024
10/10 Fremragende
Daniel
Forretningsrejsende
31. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
First stay in Indonesia
Daniel
Overnattede 7 nætter i maj 2024
10/10 Fremragende
Yoonsang
Forretningsrejsende
5. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
조식서비스 최고의 숙소
Yoonsang
Overnattede 9 nætter i marts 2024
8/10 Udmærket
Christian
3. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Christian
Overnattede 1 nat i december 2023
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
20. okt. 2023
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 10 nætter i oktober 2023
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
19. okt. 2023
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
다시는 가고 싶지 않은곳
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2023
10/10 Fremragende
Minwon
7. maj 2023
Minwon
Overnattede 2 nætter i maj 2023
10/10 Fremragende
YOSHIHIRO
8. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
YOSHIHIRO
Overnattede 1 nat i august 2022
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
3. jun. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i maj 2021
10/10 Fremragende
takayuki
16. mar. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
takayuki
Overnattede 2 nætter i marts 2021
10/10 Fremragende
takayuki
15. mar. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
takayuki
Overnattede 1 nat i marts 2021
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med partner
14. mar. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2021
8/10 Udmærket
Ruddy
Forretningsrejsende
22. feb. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ruddy
Overnattede 2 nætter i februar 2021
8/10 Udmærket
Hisao
Rejste i en gruppe
29. jan. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hisao
Overnattede 1 nat i januar 2021
8/10 Udmærket
Hisao
28. jan. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hisao
Overnattede 1 nat i september 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
5. jan. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
만족
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i januar 2021
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
2. jan. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
4. dec. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2020
10/10 Fremragende
EUI WOO
Forretningsrejsende
27. sep. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
EUI WOO
Overnattede 2 nætter i september 2020
10/10 Fremragende
Manyeong
Forretningsrejsende
3. aug. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Manyeong
Overnattede 1 nat i juli 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
1. jun. 2020
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i maj 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
28. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2020
8/10 Udmærket
Stephen
7. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Stephen
Overnattede 3 nætter i marts 2020