The Millennials Kyoto
Kapselhotel kun for voksne i Kyoto
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for The Millennials Kyoto
Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Prisen er 402 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
24. dec. - 25. dec.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 14 ud af 14 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse
Værelse
Højdepunkter
Aircondition
Mørklægningsgardiner
5 badeværelser
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Economy-værelse - kun kvinder
Economy-værelse - kun kvinder
Højdepunkter
Aircondition
Mørklægningsgardiner
5 badeværelser
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Værelse
Værelse
Højdepunkter
Aircondition
Mørklægningsgardiner
5 badeværelser
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Værelse
Værelse
Højdepunkter
Aircondition
Mørklægningsgardiner
5 badeværelser
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Værelse - kun kvinder
Værelse - kun kvinder
Højdepunkter
Aircondition
Mørklægningsgardiner
5 badeværelser
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Værelse - kun kvinder
Værelse - kun kvinder
Højdepunkter
Aircondition
Mørklægningsgardiner
5 badeværelser
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Værelse
Værelse
Højdepunkter
Aircondition
Mørklægningsgardiner
5 badeværelser
Hårtørrer
Bidet
Theater Pod-All Gender
Smart Pod - Female Only
3 Smart Pods Set-All Gender
Indlæs alle billeder af Smart Pod - All Gender
Smart Pod - All Gender
Theater Capsule With A 80 Inch Projection Screen Female Only
Indlæs alle billeder af Adjoining Smart Capsule Female Only
Adjoining Smart Capsule Female Only
Indlæs alle billeder af Neighboring 2 Smart Pods - All Gender
Neighboring 2 Smart Pods - All Gender
Lignende overnatningssteder
Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
Gratis Wi-Fi
Aircondition
Morgenmad tilgængelig
Vaskeri
8.4 ud af 10, Alletiders, (1003)
Prisen er 259 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
24. dec. - 25. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området
235 Yamazakicho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8032
Om overnatningsstedet
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 1.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for kontinental morgenmad: 800 JPY pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for tidlig indtjekning: 1000 JPY (afhænger af tilgængelighed)
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og førstehjælpskasse
Vi bør nævne
Gæster under 18 år er ikke tilladt på dette overnatningssted kun for voksne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
MILLENNIALS KYOTO Hotel
MILLENNIALS Hotel
MILLENNIALS KYOTO
THE MILLENNIALS KYOTO Kyoto
THE MILLENNIALS KYOTO Capsule Hotel
THE MILLENNIALS KYOTO Capsule Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af The Millennials Kyoto
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,4/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
9,2/10
Faciliteter
9,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,2/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
23. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i september 2019
10/10 Fremragende
Lena
24. sep. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bedste hostel
Lena
Overnattede 2 nætter i september 2018
10/10 Fremragende
Kyle
16. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kyle
Overnattede 2 nætter i december 2024
8/10 Udmærket
Abdul
14. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Abdul
Overnattede 3 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Feng
13. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Feng
Overnattede 1 nat i oktober 2024
10/10 Fremragende
Eleanor
9. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Eleanor
Overnattede 2 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Pratham, Chandigarh
Rejste i en gruppe
5. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Pratham
Overnattede 2 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
TEO
2. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TEO
Overnattede 2 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
Raghu
28. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Raghu
Overnattede 4 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
ETSURO
24. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ETSURO
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Cornelius
19. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Cornelius
Overnattede 2 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
Valerio
14. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Valerio
Overnattede 2 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Mr Benjamin
11. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mr Benjamin
10/10 Fremragende
Merhawit
1. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Merhawit
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
8/10 Udmærket
Nicholas
26. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nicholas
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Bryce
22. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bryce
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Matthew
21. okt. 2024
Matthew
Overnattede 3 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Misaki
18. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Misaki
Overnattede 1 nat i oktober 2024
10/10 Fremragende
Murphy
16. okt. 2024
Murphy
Overnattede 6 nætter i september 2024
4/10 Dårligt
Hirohisa
15. okt. 2024
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hirohisa
Overnattede 2 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Archie
8. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Archie
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Kevin
Rejste i en gruppe
3. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kevin
Overnattede 4 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Kristian
24. sep. 2024
Kristian
Overnattede 1 nat i september 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
18. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i september 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
16. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice stay
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i september 2024
Expedias nyeste trends
Hoteller
Flyrejser
Oplevelser