Jeg forstår ikke hvordan dette hotel kan have 3 stjerner.
I efterårsferien 2011 boede vi (2 voksne og 3 børn) på Hotel Cavendish. På hjemmesiden så hotellet meget præsentabelt ud med hyggelige værelser og en lille, dejlig have.
Vi havde lejet 2 værelser. Da vi ankom blev vi fælt skuffede. Vi voksne fik anvist et værelse i kælderen, der var på størrelse med et meget lille kollegieværelse. Værelset var så lille, at det ikke var muligt at gå rundt om dobbeltsengen da den stod op ad en væg. Hvis vinduet skulle åbnes måtte man kravle hen over sengen. Der havde tydeligvis været en vandskade i kælderen, da tapet og maling var "skallet af" på store dele af væggene. Vinduet var meget utæt og det trak ind. Sengetæppet var meget snavset. Undergardinet i vinduet var nærmest sort, da det ikke var blevet vasket i lang tid. Værelset lå i øvrigt lige op af det lokale, hvor der blev serveret morgenmad, så det lugtede af ristet toast det meste af tiden.
Vores 3 børn fik anvist et værelse på 3. salen. For at komme derop skulle man gå op af 2 forskellige smalle, stejle trapper (der var ingen elevator). Børnenes værelse var større end vores men var i samme usle stand. Der var et hul i loftet ved vinduet, hvor der tydeligvis havde været vandgennemtrængen. Der var kun 2 senge i værelset, selvom vi havde bestilt et værelse med 3 senge. En skraldespand var ikke blevet tømt for tidligere gæsters affald.
Vi overvejde helt alvorligt at finde et andet hotel. Vi besluttede dog at blive, da vi havde betalt for værelserne ved ankomsten.
Vi havde betalt for morgenmad. Det viste sig imidlertid, at der var alt for få pladser i det lokale, hvor morgenmaden blev serveret. Der var en lang kø. Vi opgav og gik i stedet for ud og fandt en morgenmadsrestaurant.
Alt i alt en meget dårlig hoteloplevelse.
Næste gang vi tager til London vælger vi et kædehotel (Best Western eller lign.), så vi kan være sikre på, at kvaliteten bare er nogenlunde lig det lovede.