Regency Hotel
Hotel med gratis morgenmad i nærheden af Hængende Haver
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Regency Hotel
Anmeldelser
7,6 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 1 ud af 1 værelse
Indlæs alle billeder af Standardenkeltværelse - 1 enkeltseng
Standardenkeltværelse - 1 enkeltseng
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Privat badeværelse
Gratis mineralvand på flaske
Kabel-tv
Daglig rengøring
Pengeskab på værelset
Lignende overnatningssteder
The Shalimar Hotel
The Shalimar Hotel
Spa
Parkering inkluderet
Gratis Wi-Fi
Restaurant
7.4 ud af 10, Godt, (143)
Prisen er 1.140 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
6. dec. - 7. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området
73 Nepean Sea Road, Mumbai, Maharashtra, 400006
Om overnatningsstedet
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for ekstra seng: 800 INR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og sikkerhedsalarm
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Regency Hotel Mumbai
Regency Mumbai
Regency Hotel Hotel
Regency Hotel Mumbai
Regency Hotel Hotel Mumbai
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Regency Hotel
Anmeldelser
7,6
Godt
7,4/10
Rengøring
7,8/10
Service og personale
7,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
Rejste i en gruppe
26. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2020
8/10 Udmærket
ashok
Rejste i en gruppe
26. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ashok
Overnattede 1 nat i februar 2020
8/10 Udmærket
ashok
Rejste i en gruppe
26. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ashok
Overnattede 1 nat i februar 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
30. mar. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Breakfast not quite as good as in the past.
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i marts 2019
8/10 Udmærket
Nikhar
26. feb. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nikhar
Overnattede 1 nat i februar 2019
6/10 Okay
Verificeret rejsende
24. okt. 2018
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i oktober 2018
10/10 Fremragende
Ramesh
5. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very good
Ramesh
Overnattede 4 nætter i juli 2018
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
18. apr. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Breathing machine CPAP limitation.
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
15. mar. 2018
Synes godt om: Rengøring
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i marts 2018
8/10 Udmærket
Nikhil
5. sep. 2017
Synes godt om: Service og personale
Nikhil
Overnattede 1 nat i september 2017
6/10 Okay
BHARAT
30. mar. 2017
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
BHARAT
6/10 Okay
BHARAT
28. mar. 2017
Synes ikke om: Rengøring
BHARAT
8/10 Udmærket
BHARAT
18. mar. 2017
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
BHARAT
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
24. jan. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Nirmal, US
14. nov. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nirmal
10/10 Fremragende
Alpa, U.K.
26. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent small hotel
Alpa
10/10 Fremragende
Sonia , mumbai
20. feb. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent hotel
Sonia
10/10 Fremragende
Ajay
21. nov. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent
Ajay
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
11. feb. 2015
Synes godt om: Rengøring
Verificeret rejsende
6/10 Okay
Verificeret rejsende
26. jan. 2015
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Not the best place to stay
Verificeret rejsende
6/10 Okay
Verificeret rejsende
25. jan. 2015
Synes godt om: Rengøring
Good location but an average hotel
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Khalid Abdullah Suleiman
2. nov. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Khalid Abdullah Suleiman
6/10 Okay
Verificeret rejsende
30. okt. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Verificeret rejsende
2/10 Forfærdeligt
Shoba, New York
2. dec. 2013
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Shoba
2/10 Forfærdeligt
TF
12. apr. 2013
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort