Capricorn International Hotel
Dette hotel med familievenlig profil med forbindelse til et shoppingcenter befinder sig i Nadi og indeholder en spa med fuld service
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Capricorn International Hotel





Anmeldelser
6,4 ud af 10.
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 437 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
14. maj - 15. maj
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Superior-værelse

Superior-værelse
Højdepunkter
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Elkedel
Kaffe-/temaskine
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - ved pool

Deluxe-værelse - ved pool
Højdepunkter
Møbleret balkon eller gårdhave
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Elkedel
Kaffe-/temaskine
Indlæs alle billeder af Familieværelse

Familieværelse
Højdepunkter
Separat siddeområde
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køkken
Køleskab
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Mikrobølgeovn
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Queens Road, Martintar, Nadi
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Tokatoka Resort Hotel
Tokatoka Resort Hotel
- Pool
- Spa
- Gratis lufthavnstransport
- Børnepool
8.0 ud af 10, Alletiders, 999 anmeldelser
Prisen er 1.036 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
12. maj - 13. maj
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for komplet morgenmad: 16 FJD for voksne og 16 FJD for børn (cirkapriser)
- Gebyr for trådløst internet på værelset: 10.00 FJD pr. time (priserne kan variere)
- Gebyr for trådløst internet på fællesområder: 10 FJD pr. time (priserne kan variere)
- Gebyr for tidlig indtjekning: 80 FJD (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for sen udtjekning: 80.00 FJD (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for ekstra seng: 30.0 FJD pr. nat
- Betaling med kreditkort er underlagt et tillægsgebyr på 5%
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Capricorn International
Capricorn International Hotel
Capricorn International Hotel Nadi
Capricorn International Nadi
Capricorn Hotel Nadi
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Capricorn International Hotel
Anmeldelser
6,4
6,4/10
Rengøring
7,0/10
Service og personale
6,2/10
Faciliteter
5,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
6,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
6. dec. 2015
6/10 Okay
Joy
5. maj 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Joy
Overnattede 1 nat i maj 2025
2/10 Forfærdeligt
Rahul
Rejste med familie
4. maj 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rahul
Overnattede 3 nætter i april 2025
2/10 Forfærdeligt
Vijendra
Rejste med partner
4. maj 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Vijendra
Overnattede 2 nætter i maj 2025
2/10 Forfærdeligt
jacyntah
1. maj 2025
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
jacyntah
Overnattede 1 nat i april 2025
2/10 Forfærdeligt
Amy
Forretningsrejsende
21. apr. 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Amy
Overnattede 5 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
Ann Michelle, Grand Cayman
20. apr. 2025
Synes ikke om: Faciliteter
Ann Michelle
Overnattede 3 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Ilaisaane
13. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ilaisaane
Overnattede 2 nætter i februar 2025
6/10 Okay
lopelyn
11. apr. 2025
lopelyn
Overnattede 1 nat i marts 2025
4/10 Dårligt
ERIKO
Rejste i en gruppe
10. apr. 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ERIKO
Overnattede 4 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
marcus, Oosterhout
10. apr. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
marcus
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Vikash
Rejste med partner
9. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring
Vikash
Overnattede 1 nat i april 2025
4/10 Dårligt
JR Gaylord
Rejste med partner, Forretningsrejsende
3. apr. 2025
Synes godt om: Faciliteter
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
JR Gaylord
Overnattede 1 nat i marts 2025
2/10 Forfærdeligt
Shaad
Rejste i en gruppe
3. apr. 2025
Shaad
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
T
2. apr. 2025
T
Overnattede 1 nat i marts 2025
4/10 Dårligt
Sharon
Forretningsrejsende
30. mar. 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sharon
Overnattede 1 nat i marts 2025
2/10 Forfærdeligt
Boglarka
Rejste med familie
30. mar. 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Boglarka
Overnattede 4 nætter i februar 2025
6/10 Okay
Iosabata
28. mar. 2025
Synes ikke om: Service og personale
Iosabata
Overnattede 2 nætter i marts 2025
6/10 Okay
Toka
26. mar. 2025
Toka
Overnattede 3 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
Ovini
10. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ovini
Overnattede 1 nat i marts 2025
4/10 Dårligt
kazuyuki
Rejste med familie
8. mar. 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
kazuyuki
Overnattede 3 nætter i februar 2025
8/10 Udmærket
Ateca
Rejste med partner
8. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ateca
Overnattede 1 nat i marts 2025
2/10 Forfærdeligt
Agnes
Rejste med familie
5. mar. 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Agnes
Overnattede 1 nat i februar 2025
4/10 Dårligt
Kristina
3. mar. 2025
Kristina
Overnattede 1 nat i marts 2025
6/10 Okay
Beth
3. mar. 2025
Beth
Overnattede 2 nætter i februar 2025