Storslåede huse med fantastisk havudsigt, med et areal på 154 m2 110 m2 terrasser. Fordelt på 2 niveauer. Første sal: 3 soveværelser (1 suite) alle med havudsigt, 2 badeværelser (1 en suite), vaskerum. Stueetage: Stor stue med adgang til terrasse og pool, fuldt udstyret køkken, 1 soveværelse suite og 1 toilet. I indendørs kompleks udendørs parkering til flere biler.
VIGTIGT: Efter bestilling skal du sende os følgende oplysninger: Fulde navn, pas eller id-nummer og fødselsdato for alle lejere.
Lejeprisen. Lejeprisen er dem, der er angivet i de særlige betingelser i reservationsbekræftelsen eller kontrakten, hvor omkostningerne til leje, administration og eventuelle yderligere tjenester, som kunden kontraktligt aftalt.
KEY COLLECTION. Når lejeren udleveres nøglen, betales resten i reservekontrakten med fast beløb, kun kontant, og kontrakten for den lejede periode underskrives.
LEJE. Perioden for udlejningen er angivet i kontraktbetingelserne. Nøglerne afleveres mellem kl. 16 og 20, hvis det er helt umuligt for kunden at ankomme inden for de ovennævnte tider, er der en afgift på 50,00 € forfalden og ejeren skal informeres på forhånd om ankomsttidspunktet, således at personalet kan være til stede ved ankomsten. Nøglerne vil ikke blive afleveret efter kl. 22.00. Hvis kunden ankommer senere, skal han afhente nøglen næste dag om morgenen. I alle andre tilfælde er ejeren fri for eventuelle forpligtelser, lejeren mister betalingen, som han bekræftede ved bestilling.
Afrejse er før klokken 10. Ejeren bør informeres 24 timer i forvejen om den præcise afgangstidspunkt. Lejeren er ansvarlig for nøglerne på kontoret og også for boligen.
DEPOSITUM. Ved aflevering af nøglerne vil lejeren underskrive en tilladelse, der tillader et gebyr, der trækkes fra hans kreditkort for garantien. Ved afslutningen af opholdet accepterer kunden at forlade dem i boligen, møblerne og forsyningerne i samme stand. Ellers vil skaden trækkes fra depositumet.
Administrative omkostninger. Kontraktsomkostningerne er inkluderet i kontrakten under "administrative omkostninger" og beløbet pr. Dag er € 6,00 / dag.
LEVERING. Udgifterne til leverancerne indgår i det samlede beløb undtagen kundens særlige ønsker. I overnatningsstederne er gasflasker. Når disse bliver tomme, skal kunden kontakte ejeren og udskifte flasken i åbningstider.
Fællesskabsstandarder. Indkvartering, der ligger i et samfund, hvor naboer bor, har deres egne regler og regler. Hvis der er kommunale faciliteter som swimmingpool, tennisbaner mv. Ikke åbent hele året, er åbningstiderne afhængige af væddemål, antal gæster, hygiejne rutine og andre faktorer. Af denne grund er ejeren ikke ansvarlig for sådanne faciliteter og oplysninger.
OPLØSNING AF TRAKTATEN. Ejeren har ret til at opsige kontrakten i følgende tilfælde:
første Overskredet antal lejere i et objekt, for hvilket ejeren kan til enhver tid forespørge om navn og ID for hver person.
For det andet Overførslen eller Subletting hele eller en del af denne kontrakts genstand
tredje Ændring af møbler i boligen;
4. Udførelsen af aktiviteter, der fratager den kommunale kode, reglerne for sameksistens, hygiejne og fælles offentlige regler eller aktiviteter, de øvrige lejere, komplekser eller kommuner.
EXCLUDED ANSVAR. Ejeren vil ikke være ansvarlig i følgende situationer:
første Ethvert tyveri, tab eller skade, som kunderne har under deres ophold i boligen, selv i tilfælde, hvor de også har lejet et sikkert i dit værelse
For det andet Forsyningsnedskæringer fra større virksomheder som el, gas eller vand;
tredje Bruddet af elektromekanisk eller andet udstyr i boligen vil blive rapporteret til udlejer og han vil kontakte den tekniske afdeling på mindre end 24 timer, men fejlen er ingen grund til erstatning fra udlejer.
4. Arbejder foretaget af kommunen eller andre institutioner bortset fra ejerens forretning kan udføres tæt på eller i samme bygning og kan påvirke lejers faste bopæl.
5. Wi-Fi-tjenesten kommer fra eksterne virksomheder og er ikke tilgængelig i alle lejligheder. Hvis forbindelsen er defekt, refunderer ejeren beløbet for servicelevering før leverandørens godkendelse uden at bebrejde ejeren for den manglende forbindelse.
Hvis kunden lejer indkvartering, og denne bolig ikke er til rådighed, overtager ejeren ansvaret og tilbyder kunden en anden bolig af samme eller højere kategori, og hvis kunden ikke er tilfreds, refunderer ejeren det betalte beløb.