Aster Hotel Group
Hotel i art deco-stil med gratis parkering i Yakkasaroy District, Tashkent
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Aster Hotel Group
Anmeldelser
8,0 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Prisen er 581 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
1. dec. - 2. dec.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Familieværelse til 3 personer
Familieværelse til 3 personer
Højdepunkter
Separat spiseområde
Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køkken
Indlæs alle billeder af Deluxe-studiosuite
Deluxe-studiosuite
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Allergivenligt sengetøj
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Indlæs alle billeder af Superior-dobbeltværelse - 1 kingsize-seng
Superior-dobbeltværelse - 1 kingsize-seng
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Allergivenligt sengetøj
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge
Superior-værelse med 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Allergivenligt sengetøj
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Lignende overnatningssteder
Europe Hotel
Europe Hotel
Pool
Morgenmad inkluderet
Spa
Kæledyr tilladt
8.8 ud af 10, Fantastisk, (50)
Prisen er 586 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
5. dec. - 6. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området
Minglar Str. 35, Yakkasaray District, Tashkent, 100015
Om overnatningsstedet
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Byen pålægger en skat: 2.93 USD pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 16 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 15 USD for voksne og 15 USD for børn (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 10 USD pr. køretøj (varighed: enkelt, maks. antal personer: 4)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedet forbeholder sig retten til at reservere et beløb på gæstens kreditkort inden ankomst.
Vi bør nævne
Hvis du har brug for et visum for at komme ind i landet, kan dit overnatningssted muligvis hjælpe dig med den dokumentation, der kræves for at få et visum. Du kan få flere oplysninger ved at kontakte dit overnatningssted via de kontaktoplysninger, der er inkluderet i din reservationsbekræftelse. Overnatningsstedet kan opkræve et gebyr for denne tjeneste, også selvom du aflyser din reservation. Alle aftaler sker udelukkende mellem dig og overnatningsstedet.
Bemærk venligst, at eventuelle betalinger til hotellet (uanset om der betales kontant eller ej) skal ske i enten USD eller EUR afhængigt af, hvilken valuta overnatningsstedet accepterer
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Aster Hotel Group Tashkent
Aster Group Tashkent
Aster Hotel Group Hotel
Aster Hotel Group Tashkent
Aster Hotel Group Hotel Tashkent
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Aster Hotel Group
Anmeldelser
8,0
Alletiders
8,6/10
Rengøring
7,8/10
Service og personale
8,4/10
Faciliteter
8,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
14. nov. 2024
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i november 2024
6/10 Okay
Yoshiko
Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
13. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Yoshiko
Overnattede 1 nat i november 2024
8/10 Udmærket
Kelley
28. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kelley
Overnattede 1 nat i september 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
14. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i august 2024
8/10 Udmærket
Abhishek
22. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Abhishek
Overnattede 1 nat i april 2024
10/10 Fremragende
Yamamoto
27. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yamamoto
Overnattede 2 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Yamamoto
24. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yamamoto
Overnattede 1 nat i marts 2024
8/10 Udmærket
young-joo
Forretningsrejsende
22. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
가성비
young-joo
Overnattede 4 nætter i februar 2024
4/10 Dårligt
Hakan
Forretningsrejsende
8. dec. 2023
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hakan
Overnattede 2 nætter i november 2023
10/10 Fremragende
Yoshiko
Forretningsrejsende
11. sep. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Yoshiko
Overnattede 2 nætter i september 2023
10/10 Fremragende
Yoshiko
Forretningsrejsende
13. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yoshiko
Overnattede 1 nat i august 2023
8/10 Udmærket
hyunjae
27. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
hyunjae
Overnattede 3 nætter i maj 2023
10/10 Fremragende
Yoshiko
12. maj 2023
Yoshiko
Overnattede 2 nætter i maj 2023
10/10 Fremragende
mark
Rejste med familie
22. okt. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
mark
Overnattede 6 nætter i oktober 2022
10/10 Fremragende
Youngsoo
31. aug. 2022
Youngsoo
Overnattede 4 nætter i august 2022
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
21. maj 2022
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 7 nætter i maj 2022
10/10 Fremragende
Sumblina
20. maj 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Aster caters for everyone and it’s not just a hote
Sumblina
Overnattede 3 nætter i maj 2022
10/10 Fremragende
eco-spectri
Forretningsrejsende
8. dec. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
eco-spectri
Overnattede 4 nætter i december 2019
4/10 Dårligt
Niles, Washington DC
6. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Niles
Overnattede 1 nat i september 2019
10/10 Fremragende
Svetlana
28. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Приятный новый
Svetlana
Overnattede 1 nat i juni 2019
2/10 Forfærdeligt
yunghoo
27. jun. 2019
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
미친놈들
yunghoo
Overnattede 4 nætter i juni 2019
10/10 Fremragende
Mark
17. maj 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pleasant modern hotel in green Tashkent
Mark
Overnattede 3 nætter i maj 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
15. maj 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i maj 2019
10/10 Fremragende
Silvia
13. maj 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ci ritornerei!!
Silvia
Overnattede 2 nætter i maj 2019
8/10 Udmærket
Kayhan
11. maj 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kayhan
Overnattede 4 nætter i maj 2019