Hotel Resol Akihabara
Hotel med en døgnåben reception i nærheden af Ueno Park
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Resol Akihabara
Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Prisen er 954 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
4. jan. - 5. jan. 2025
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger (Moderate, 15sqm)
Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger (Moderate, 15sqm)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Bidet
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse til 1 person - ikke-ryger (14 sqm)
Standard-dobbeltværelse til 1 person - ikke-ryger (14 sqm)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Bidet
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (17sqm)
Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (17sqm)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Bidet
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger (14sqm)
Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger (14sqm)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Bidet
Hårtørrer
Lignende overnatningssteder
remm Akihabara
remm Akihabara
Gratis Wi-Fi
Restaurant
Aircondition
Morgenmad tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, (1008)
Prisen er 624 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
6. jan. - 7. jan. 2025
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området
2-25-12 Kanda Sudacho, Chiyoda, Tokyo, Tokyo, 101-0041
Om overnatningsstedet
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Byskatten svinger mellem 100 og 200 JPY pr. person pr. nat baseret på værelsesprisen pr. nat. Skatten pålægges ikke beløb på under 10.000 JPY pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte kontoret via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for engelsk morgenmad: 2000 JPY for voksne og 2000 JPY for børn (cirkapriser)
- Gebyr for selvstændig parkering (overdækket): 2500 JPY pr. dag (intet gebyr for indkørsel/udkørsel)
- Tillægsgebyr for rengøring: JPY 1500 pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at reservere parkering på stedet
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Vi bør nævne
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Begrænset parkeringshøjde
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HOTEL RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA
Hotel Resol Akihabara Hotel
Hotel Resol Akihabara Tokyo
Hotel Resol Akihabara Hotel Tokyo
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Resol Akihabara
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,4/10
Rengøring
9,2/10
Service og personale
9,0/10
Faciliteter
9,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
29. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i august 2023
10/10 Fremragende
David
Rejste med partner
21. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
David
Overnattede 9 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
Charles
11. dec. 2024
Charles
Overnattede 4 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
4. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 7 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Alison
28. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alison
Overnattede 4 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Hayley
Rejste i en gruppe
28. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hayley
Overnattede 5 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Pascal
17. nov. 2024
Pascal
Overnattede 2 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Tony
14. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tony
Overnattede 3 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
ChiHeng
13. nov. 2024
ChiHeng
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Tony
13. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tony
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Brendan
12. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Brendan
Overnattede 5 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Déborah
Rejste med partner
5. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Déborah
Overnattede 5 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Christopher
Rejste med partner
1. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Christopher
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
8/10 Udmærket
adrian
Rejste med partner
30. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
adrian
Overnattede 5 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Rommel
29. okt. 2024
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rommel
Overnattede 4 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Chris
27. okt. 2024
Chris
Overnattede 8 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Ahaqir
Rejste i en gruppe
25. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ahaqir
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
8/10 Udmærket
ChiHeng
Rejste i en gruppe
23. okt. 2024
Synes godt om: Service og personale
ChiHeng
10/10 Fremragende
Remilekun
23. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Remilekun
Overnattede 4 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Adrian
23. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Adrian
Overnattede 1 nat i oktober 2024
10/10 Fremragende
Catarina, Portland
17. okt. 2024
Catarina
Overnattede 12 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Courtney
Rejste med partner
15. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Courtney
Overnattede 8 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
James
14. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
James
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
8/10 Udmærket
Winston
3. okt. 2024
Winston
Overnattede 1 nat i september 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
20. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i september 2024
Expedias nyeste trends
Hoteller
Hotel CavourSt. Nicolas Bay Resort Hotel & VillasHanza HotelAqua Fun Club Marrakech5-stjernede hoteller i Palm JumeirahAPA Hotel Higashi Shinjuku KabukichoNH Hotel Porto JardimHoteller nær Adolfo Suárez Madrid-Barajas LufthavnHoteller i KøgeSommerhus med terrasse kun 7 km fra Heide ParkHotel BramslevGaard
Flyrejser
Pakkerejser
Ferieboliger