Hotel Grand Shinonome
Hotel med en døgnåben reception og en restaurant i Tsukuba
Billedgalleri for Hotel Grand Shinonome





Anmeldelser
7,8 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 432 kr.
7. jan. - 8. jan. 2026
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ikke-ryger (15sqm, 150cm width Bed)

Dobbeltværelse - ikke-ryger (15sqm, 150cm width Bed)
7,2 ud af 10
Godt
(18 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
Skrivebord
Daglig rengøring
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ryger (15sqm, 150cm width Bed)

Dobbeltværelse - ryger (15sqm, 150cm width Bed)
7,4 ud af 10
Godt
(19 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
Skrivebord
Daglig rengøring
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

488-1 Onozaki, Tsukuba, Ibaragi, 305-0034
Om overnatningsstedet
Hotel Grand Shinonome
Lignende overnatningssteder

Hotel JAL City Tsukuba
Hotel JAL City Tsukuba
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilbydes
8.4 ud af 10, Alletiders, 465 anmeldelser
Prisen er 464 kr.
27. dec. - 28. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og røgalarm
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Grand Shinonome Tsukuba
Hotel Grand Shinonome
Grand Shinonome Tsukuba
Grand Shinonome
Hotel Grand Shinonome Hotel
Hotel Grand Shinonome Tsukuba
Hotel Grand Shinonome Hotel Tsukuba
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hotel Grand Shinonome
7,8
Godt
7,8
Rengøring
7,0
Området
8,0
Service og personale
7,6
Miljøvenligt
7,2
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
12. dec. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
Hitomi
Forretningsrejsende
7. dec. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hitomi
Overnattede 1 nat i december 2025
4/10 Dårligt
Yuta
5. dec. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yuta
Overnattede 2 nætter i december 2025
10/10 Fremragende
Mirai
Forretningsrejsende
29. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mirai
Overnattede 4 nætter i november 2025
8/10 Udmærket
Toshitaka
Forretningsrejsende
23. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring
Toshitaka
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
Ryuta
23. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ryuta
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
Shunichi
23. nov. 2025
Shunichi
Overnattede 1 nat i november 2025
4/10 Dårligt
TAKAO
22. nov. 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TAKAO
Overnattede 1 nat i november 2025
8/10 Udmærket
TAKESHI
14. nov. 2025
TAKESHI
Overnattede 1 nat i november 2025
2/10 Forfærdeligt
Yuki
13. nov. 2025
Yuki
Overnattede 1 nat i oktober 2025
6/10 Okay
Hiromi
12. nov. 2025
Hiromi
Overnattede 1 nat i november 2025
6/10 Okay
Tetsuro
5. nov. 2025
Synes godt om: Faciliteter
Tetsuro
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
JIAXING
4. nov. 2025
JIAXING
Overnattede 1 nat i oktober 2025
6/10 Okay
Mie
Forretningsrejsende
4. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Mie
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
haruta
26. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
haruta
Overnattede 1 nat i oktober 2025
8/10 Udmærket
Youko
12. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Youko
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
KEN
12. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KEN
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Hamsa Shijas
Forretningsrejsende
6. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hamsa Shijas
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
takuya
5. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
takuya
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Takeshi
29. sep. 2025
Synes godt om: Faciliteter
Takeshi
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Haruhiko
Forretningsrejsende
21. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Haruhiko
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
SAKIKO
Forretningsrejsende
20. sep. 2025
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring
SAKIKO
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Kohei
18. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kohei
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
Shigehiko
Forretningsrejsende
14. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
よく使います。
Shigehiko
Overnattede 1 nat i september 2025
4/10 Dårligt
Yuusuke
Rejste med familie
14. sep. 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Yuusuke
Overnattede 1 nat i september 2025








