LYNN Hotel by Horison
Hotel med gratis parkeringsservice og gratis områdetransport i Yogyakarta
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for LYNN Hotel by Horison
Anmeldelser
8,6 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 1 ud af 1 værelse
Indlæs alle billeder af Superior-værelse - ikke-ryger - byudsigt
Superior-værelse - ikke-ryger - byudsigt
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
LCD-tv
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Bidet
Elkedel
Lignende overnatningssteder
PORTA by Ambarrukmo
PORTA by Ambarrukmo
Pool
Parkering inkluderet
Gratis Wi-Fi
Restaurant
9.6 ud af 10, Enestående, (8)
Prisen er 342 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
3. feb. - 4. feb.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området
Jl Jogokariyan No 82, Yogyakarta, 55143
Om overnatningsstedet
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 70000 IDR pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 250000 IDR pr. køretøj (varighed: enkelt, maks. antal personer: 4)
- Gebyr for ekstra seng: 175000.0 IDR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og sikkerhedsalarm
Vi bør nævne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
LYNN Hotel Horison Yogyakarta
LYNN Hotel Horison
LYNN Horison Yogyakarta
LYNN Horison
LYNN Hotel by Horison Hotel
LYNN Hotel by Horison Yogyakarta
LYNN Hotel by Horison CHSE Certified
LYNN Hotel by Horison Hotel Yogyakarta
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af LYNN Hotel by Horison
Anmeldelser
8,6
Fremragende
8,4/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
8,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
7,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste i en gruppe
30. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i juni 2024
6/10 Okay
Nao
5. jan. 2024
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Old facilities
Nao
Overnattede 1 nat i december 2023
8/10 Udmærket
Kesini
22. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Kesini
Overnattede 7 nætter i oktober 2023
4/10 Dårligt
Patrice
Forretningsrejsende
13. okt. 2023
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Patrice
Overnattede 2 nætter i september 2023
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
1. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i april 2023
10/10 Fremragende
Zaki
Rejste med familie
8. feb. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Zaki
Overnattede 1 nat i februar 2023
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
10. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i august 2018
10/10 Fremragende
Keita
27. mar. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
アットホームで雰囲気の良いホテルでした。
Keita
4/10 Dårligt
Candra Sakti
13. mar. 2018
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Candra Sakti
Overnattede 1 nat i marts 2018
10/10 Fremragende
Budhi, Jakarta
22. dec. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Recommended for South Jogja.
Budhi
Overnattede 2 nætter i december 2017
8/10 Udmærket
ie0948, Japan
24. sep. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
ie0948
Overnattede 6 nætter i september 2017
8/10 Udmærket
H
19. apr. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
H
8/10 Udmærket
Corinna
5. jan. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Corinna
8/10 Udmærket
CHUN TING
19. nov. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lynn Hotel
CHUN TING
10/10 Fremragende
Ronald, Renon, Bali, Indonesia
9. sep. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
We Enjoyed the Lynn
Ronald
10/10 Fremragende
Jamie Lynn, Winnipeg, Canada
3. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Exceptional accommodation
Jamie Lynn
10/10 Fremragende
ida
16. jun. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ida
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
22. dec. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort